Bezoek aan de tandarts? Altijd met identiteitskaart!

Omwille van een wijziging in de wetgeving zijn wij verplicht om bij elk tandartsbezoek de identiteitskaart van de patiënt in te lezen voor de terugbetaling via de mutualiteit.

Wij willen u daarom vriendelijk vragen om bij elke afspraak de identiteitskaart mee te brengen en in te lezen aan de balie.

Dit geldt voor alle patiënten, ook voor kinderen.
Indien uw kind nog geen identiteitskaart heeft, mag ook het ISI+ kaartje meegebracht worden.

Dankzij jouw elektronische identiteitskaart kan jouw ziekenfonds rechtstreeks tussenkomen in de vergoeding van je tandartsbezoek.